středa 4. září 2013

BAP soutěž!!


Tak jak jsem slíbila je tu další soutěž tentokrát na téma BAP je menší jak ta minulá ale i tady budete soutěžit o CD:
Takže ceny:

1. místo vyhraje BAP badman CD :3
-

















-
2. Místo vyhraje BAP placky :3














___

Protože je tahle soutěž menší tak mám jen dvě místa :) ale i tak doufám že se přihlásí hodně lidí :33
přejdeme tedy k pravidlům.

1. Tentokrát se nebude hlasovat ale budou povídky hodnotit pět porotců (já v porotě nejsem jsem jen tichý čtenář a sponzor cen xD ) ty vám dají body 1-10 takže můžete získat až 50 bodů :)
A aby nemohla porota nikomu nadržovat opět to bude anonymní takže kdo kterou povídku psal budu až do vyhlášení vědět já.

2. Povídka jak už říká název musí být na BAP.
- Jakýkoliv BAP pár (jen členi mezi sebou žádné míchání s holčičími postavami nebo tak )
- Povídka musí mít opět nejméně 3 stránky jinak je mi jedno jak je dlouhá :)
- nesmíte ji do vyhlášení mít někde zveřejněnou

3. Opět pošlete povídku na mail kpopfic@seznam.cz
-Do předmětu dáte BAP soutěž
do přihlášky pak
Název povídky:
jméno:
Fandom: (tady je jasné BAP xD )
Pairing:
Omezení: ( týká se jen pokud je v povídce yaoi scéna takže 15 nebo 18+ jinak piště žádné )¨

Povídky můžete posílat do 24.9.2013 kdo pošle povídku 25.9 už to nebudu počítat :3  prodlouženo do 4.10.13

To je vše doufám že se vás přihlásí hodně :3

JunS

17 komentářů:

  1. Aahh já se tak těšila na další soutěž, a zrovna toto album se mi moc nelíbí://

    OdpovědětVymazat
  2. super...tak to se účastním ^^

    Kyuunade

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu do povídky pozměnit charaktery postav? Jako že... třeba Himchan nebude tak drsný jak vypadá?
    Maknae

    OdpovědětVymazat
  4. už sem se tady ptala - kdo to hodnotí? kdo je v porotě? někdo známý z české fanfiction scény? vážně by bodlo vědět kdo to bude číst abych věděla že to jsou lidi kteří jsou schopní to správně posoudit

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím že správně posoudit ti dokáže každý kdo čte ff
    porotci jdou :jane - což je moje sestra a ne povídky nepíše ale čte je
    terka: ta povídky nejake píše
    mai:taky píše
    seobie : ta nepíše ale taky čte
    a alex o něm nevím teda nic
    ne není tu nikdo známí z cx ff scény nechodím na české ff blogy a aní se s nikým takovým neznám a nemyslím si že k své soutěži potřebují nejak známou porotu .

    OdpovědětVymazat
  6. ehm nevadí že musím jejich korejský jména skloňovat ? zní to dost divně ale když je neskloňuju taky to není nejlepší xD

    OdpovědětVymazat
  7. Hery maze hnusný komentáře?!
    Ještě včera jsem tady viděl jak se někdo ptal na ceny a dneska to tady není. To není hezký že to mazes. at´ to vidí I ostatní

    OdpovědětVymazat
  8. osobě co se ptala jsem odpověděla a nevím proč bych tu měla mít komentáře jak mi tu někdo pomlouvá celou soutěž jak porotu tak ceny není to nic příjemného

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám dotaz. .. do tý přihlášky se má psát pravý jméno nebo přezdívka užívaná na netu?

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu se zeptat? ^^ Kolik lidí tak přibližně už poslalo povídku? ^^ jenom, jestli mám vůbec ještě šanci :/

    OdpovědětVymazat
  11. i když je vlastně mooc neznám.. moha bych to zkusit.. :D
    mám dotaz - musí to být pár jako dojice nebo to může být i trojka? :D (zamilovaný trojuhelník xD)

    OdpovědětVymazat
  12. klidně může být i trojice :33

    OdpovědětVymazat