úterý 27. srpna 2013

Výsledky první ff soutěže :)

Takže je to tu nakonec jsem nediskvalifikovala nikoho :) prostě si do příští soutěže seženu víc lidí do poroty a budou hodnotit jen oni :)
Jak se tedy hodnotilo:
1. byli body z hlasování co jeden hlas to jeden bod
Vyhodnocení ankety
Která povídka se vám líbila nejvíc?
Naděje umírá poslední7 hlasů
Bezvětří4 hlasů
Crossroads4 hlasů
I am trapped8 hlasů
Wild Camp7 hlasů
I remember5 hlasů
It's just a little lie7 hlasů
Bittersweet17 hlasů
Hodina dějepisu8 hlasů
Swimming5 hlasů
We meet again4 hlasů
The walking dead in korea6 hlasů
Shadow14 hlasů
pojďme zapomenout7 hlasů
Crow9 hlasů
Letní sen5 hlasů
Chci tě aneb poprvé3 hlasů
Kdyby...4 hlasů
Všechno nejlepší21 hlasů
2. body od dvou porotců každá mohla dát 1-10 bodů (já vám říkala že ten kdo má nejvíc hlasů nemusí vyhrát ) takže jste dohromady za druhou část mohli mít 20 bodů

Zveřejním Body za první tři místa zbytek pokud bude chtít vědět jak na tom byl tak mi napište do mailu. Nikomu se nenadržovala ani porotci nevěděli od koho povídky jsou :) to jsem věděla jen já a já nic nehodnotila :)

Tak tady k vítězům :)

1. místo získala povídka Bittersweet od autorky Chris :) povídka měla 17 hlasů + 16 bodů takže dohronady 33 bodů :)
Gratuluji  :) vyhráváš infinite CD 

2. Místo získala povídka Crow od autorky Scars povídka měla 9 hlasů a 20 bodů (jako jediná povídka získala plný počet od poroty ) dohromady 29 bodů
Takže gratuluji :)

3. Místo povídka Hodina dějepisu od Báry měla 8 hlasů a 18 bodů od poroty takže dohromady 26 bodů .
Taky gratuluji :)

Pak vám napíšu do mailu a domluvíme se na poslání cen :)

Ostatní co nevyhráli nezoufejte v září čekejte další soutěž o CD tentokrát BAP :) tak budeme mít ještě šanci jsem ráda že se zúčastnilo tolik lidí a doufám že tomu tak bude i v dalších soutěžích.

Takže všem moc děkuji :) 



2 komentáře: