středa 7. srpna 2013

Všechno nejlepší

Autor: Wee
Fandom: BAP
Pairing: BangDae
omezení: 18+


Všechno nejlepší 

Seděl jsem na lince a jedl svůj ramen, co jsem si před chvilkou udělal. Dorm byl úplně prázdný a já ani nevěděl, kde všichni jsou. Nikdo mi nenapsal, nevolal ani dokonce doma nebyl žádný vzkaz. Normálně by mi to asi ani nijak nevadilo ale dnes. Je to trochu zvláštní, že zrovna dnes nikdo doma nebyl. To snad všichni zapomněli? I YongGuk? Pomyslel jsem si v duchu dojídajíc svůj ramen. Poté, co jsem dojedl jsem šel umyl misku a vrátil jí zpět na své místo. Vážně jsem začínal být naštvaný, že oni vážně zapomněli na mé narozeniny?! Když mi najednou zazvonil telefon. Rozzářily se mi oči a málem jsem zakopl o své vlastní nohy, jak jsem chvátal ke stolu, kde telefon ležel. O to víc jsem se potěšil, když jsem viděl, že píše YongGuk.
SMS: Dae, jsme s klukama v kině. Vrátíme se nejspíš pozdě, tak se o nás neboj :) YG
VÁŽNĚ MI NAPSAL, AŤ SE NEBOJÍM?! Jsou v kině ... Beze mě ... Na moje narozeniny ... Ani jsem mu na to nic nenapsal, vypl jsem si telefon pro případ, že by mi chtěl někdo z nich psát jejich úžasné zážitky z kina. Telefon jsem hodil na pohovku a odešel jsem do svého pokoje, který sdílím s YongGukem. Jen při pohledu na jeho postel jsem se rozzuřil ještě víc a hodil jsem se na svojí postel. Z nočního stolku vzal sluchátka, nasadil jsem si je a v I-podu jsem vybral nějaké písničky. Byl jsem vážně naštvaný. Oni si vážně šli do kina na mé narozeniny a ani se mě nezeptali, pokud chci jít s nimi. Celý rok se těším na tenhle den, kdy ho budu moc oslavit společně s klukama a oni zapomenou. Bylo to vážně pohoršující. Měl jsem v plánu jim tohle ještě pěkně dlouho neodpustit. Po chvilce na mě přišla potřeba, tak jsem si sundal sluchátka a šel ke dveřím. Uslyšel jsem ale, jako by se otevíraly vchodové dveře. Potřeba mě hned přešla a první, co mě napadlo, bylo zamknout dveře do pokoje. Pak jsem zaujmul trucovací polohu na posteli, založil jsem ruce na hrudník a čekal, jestli se aspoň pokusí se mi doprošovat. Už uběhlo několik minut, co ti sobci přišli domů ale ještě ani jediná snaha se mi omluvit. To jsou vážně tak tupí?! Slyšel jsem, jak občas něco udělá hluk a oni se smějí nebo tak něco. Nejvíce prozíravý byl Himchanův smích, který prostě nejde přeslechnout. Čím dál, tím víc jsem je proklínal, ale nehodlal jsem vylézt dřív, než se mi pokusí omluvit oni sami. Z mého myšlení mě ale vytrhl zvuk telefonu. Nechápal jsem, protože můj telefon přece leží v obýváku a hlavně je vypnutý. Zvuk vyšel z YongGukovi postele ale přeci, YongGuk mi psal esemesku, nemůže to být ani jeho telefon. Opatrně jsem se zvedl a došel jsem k posteli. Uh, byl to JongUpovo telefon. Ten blbec furt něco někde zapomene. Nešlo přehlídnout, jak na displeji blikalo velikým písmem "HIMCHAN-HYUNG". Tak nějak mě napadlo, že by to mohla být smska pro mě, protože přeci jsou všichni spolu. Vzal jsem telefon a odemkl jsem ho.
SMS: Pabo, asi sis omylem vypl telefon. Proč jsi zamčený v pokoji?
Jak ví, že jsem zamčený? To mě mají tak přečteného? Aish, nebudu mu odepisovat, prostě jsem
položil telefon zpět na postel a znovu zaujmul mou trucovací polohu. Neuběhlo snad ani 5 minut a slyšel jsem, jak někdo zlehka ťuká a škrábe na dveře.
"Daeeeeeee~" Zakňučel hlas a já hned poznal, že je to YongGuk. Ale co já s tím?! Neměl jsem v plánu mu odpovědět, nebo snad dokonce odemknout.
"No taaak Daeeee~" Zakňučel YongGuk znovu tím svým rádoby roztomilým hláskem. Ach bože, proč mi to dělá tak těžké. On moc dobře ví, že mám pro něj slabost. Zvedl jsem z postele, sedl si tak, že jsem se zády opíral o dveře a dvakrát jsem ze své strany zaklepal na dveře. Slyšel jsem tiché uchechtnutí a poté zaklepání ve stejné symfonii, jako bylo to moje. Opakoval jsem to asi ještě 3x a YongGuk mi vždycky odpověděl stejným klepáním.
"Daee~ Odemkni prosím" Řekl tiše tak mazlivým hlasem, jak jen bylo možné. I když u něj to moc možné nebylo. Nevěděl jsem, co mu na to říct, protože jsem byl pořád trochu naštvaný.
"Waeyo?" Odpověděl jsem uraženým tónem.
"Protože ti musím něco ukázat!" Při posledním slovu YongGuk bouchl do dveří a tiše se uchechtl. Co mi asi tak chce ukázat? Nějakou selcu z kina nebo? Tak drzý snad není, aby měl na mysli tohle. Rozhodl jsem se, že teda odemknu, ale budu se držet. Přece nemůže být tak jednoduché semnou manipulovat. Budu tvrdý! Odemkl jsem dveře a hned i otevřel. První co jsem viděl, bylo jak se YongGuk sesypal na zem. Jelikož dveře do našeho pokoje se otevírají směrem dovnitř a on byl o ně opřený. Normálně bych se asi začal smát, ale udržel jsem se a jen jsem protočil očima. On se postavil, upravil si oblečení a usmál se. Já mu snad poprvé za naše žití spolu úsměv neopětoval a vzdychl jsem, jako by mě nudil.
"Co jsi mi chtěl ukázat?" Řekl jsem znuděně, ale on mou náladu úplně ignoroval. Chytl mě za ruku a táhl do obýváku. Celý jsem ztuhnul, když jsem viděl, co se dělo v obýváku. Všichni, dokonce i Himchan, měli na hlavách narozeninové čepičky, všude byly rozházené konfety, balónky a na stole byl obrovský dort, kde na vrchu stála moje figurína ... uhm nejspíš z marcipánu.
"VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM DAEHYUNE!!!" Zakřičeli všichni skoro jednohlasně a já nevěděl, co mám dělat. Všechno to naštvání ze mě vyprchalo a dokonce jsem cítil, jak se mi do očí nahrnulo pár slz, sakra Daehyune nebreč, řekl jsem si v duchu a otočil jsem se mlčky na YongGuka, který se pořád usmíval a držel mě za ruku.
"To-" nestačil jsem nic říct, když mi YongGuk dal volnou ruku na ústa.
"Všechno nejlepší Dae~" zopakoval sám a mám pocit, že se dokonce nahýbal, aby mě mohl políbit, ale vyrušil ho hrubý hlas.
"YA! To si nechce, až budete sami jo?" Řekl Himchan a ostatní se zasmáli. YongGuk jen protočil očima a potáhl mě blíž ke stolu. Všem jsem jim poděkoval. A taky jsem se jim přiznal, jak jsem byl naštvaný. To bylo poprvé, co mě JongUp nazval pabo. Většinou tak říkám já jemu. Slavili jsme asi do půl 1 ráno, ale pak jsme začali být všichni unavení a rozhodli jsme se, že to ukončíme. Všem jsem jim znovu poděkoval jak za party, tak za dárky a došlo mi, že jediný, od koho jsem nedostal dárek, byl YongGuk. Ta myšlenka mě ale hned přešla, když všichni odešli do svých pokojů a Guk mě začal také tahat do našeho.
"M-musíme to uklidit" Zakoktal jsem a ukázal na nepořádek, co po nás všech zůstal.
"Himchan" Odpověděl suše s úšklebkem YongGuk a dotáhl mě do pokoje. Potlačil mě směrem k jeho posteli, protože ta byla o něco větší, než moje. Svalil mě na záda a podíval se, jako by byl největší anděl na světě.
"Ale-oni ... nespí" Řekl jsem sekavě a ani jsem se nehnul. Vím, že na nás vždycky mají ostatní členové nějaké připomínky. Guk jen mávl rukou a rozkročmo se na mě položil. Nadechoval jsem, že něco řeknu, ale on mě umlčel tím, že spojil naše rty. Vášnivě mě políbil a já už zapomněl, co jsem chtěl před chvilkou říct. Polibky jsem mu opětoval a bez váhání jsem mu zajel rukama pod tričko. Cítil jsem, jak se trochu otřásl, nejspíš jsem měl trochu studené ruce ale nevypadalo to, že by mu to nějak vadilo, tak jsem mu po chvilce stáhl tričko úplně.
"Jsi nedočkavý?" Odtáhl se ode mě a ušklíbl se. Vážně jsem trochu nedočkavý byl. Bylo to už docela dlouho, co jsme spolu naposledy spali. Naše nekonečná práce nám to ztěžovala. Přikývl jsem a věnoval jsem mu jeden z mých shy úsměvů. Potom jsem se mu vrhl zpět na rty, než stačil něco říct, hned jsem do polibků přidal jazyk a zkoumal každý kout v jeho ústech. Až po uplynulých vteřinách jsem mu povolil, aby se do hry přidal i jeho jazyk, což bylo mnohem lepší. Lepší polibky, než ty od něj jsem nikdy nezažil. Najednou jsem ucítil jeho ruce, jak se snaží dostat do mých kalhot.
"Kdo je tu nedočkavý teď?" Uchechtl jsem se a trochu jsem nadzvedl pánev, aby se Gukovi povedlo mi kalhoty stáhnout úplně. Na mojí otázku Guk už ale nereagoval a hned, co mi stáhl, kalhoty mi stáhl i triko. Bříšky prstů mi přejel po hrudníku až k mému rozkroku. Když jsem ucítil jeho letmé doteky, tiše jsem vzdychl a skousl jsem si spodní ret.
"Máte nějaké speciální přání, oslavenče?" Pronesl a políbil mě nejprve na rty, poté na krk a nakonec na klíční kost. Koukl jsem na něj trochu překvapeně a zamrkal jsem.
"Mwho?" Vydal jsem ze sebe, protože jsem přesně nechápal, jak to myslí. No, asi jsem věděl, ale nevěděl jsem, co mu na to odpovědět.
"Mám ti to zopakovat?" Pronesl dráždivým hlasem a sesunul se ještě než k mé bradavce, kterou
obkroužil jazykem. Já jsem vzdychl o něco hlasitěji, než naposled protože tohle bylo jedno z mých slabých míst a YongGuk to moc dobře věděl. I tak jsem mlčel a nic jsem mu neodpověděl. Na sekundu to vypadal, že se snad Guk urazil, ale hned mi vklouzl rukou do rozkroku a začal přejíždět dvěma prsty po celé délce mého přirození. Hlasitě jsem zakňučel, protože jsem cítil, jak mi obsah mých boxerek pomalu nabývá. Přetočil jsem hlavu na bok a silněji než předtím jsem si zpět skousl spodní ret. Myslel jsem, že když YongGuk viděl můj nabývající obsah trenek začne něco konečně dělat ale on dělal pořád jen to, co doteď.
"HYUNG~" Zakňučel jsem prosebně a koukl jsem se mu do očí. Viděl jsem ten jeho pekelný pohled jako by ho těšilo, že mě tak mučí. Trochu přitvrdil na svých dotycích a sehnu se tak, že mi skoro dýchal vzduch do mých úst.
"Řekni si, co chceš" Zašeptal mi přímo do rtů a políbil mě. Jeho pohyby neustávaly a já byl stále víc vzrušenější. Myslím, že ani on nebyl moc klidný, ale skvěle to dokázal skrývat. Ostatně on byl vždycky silnější a vytrvalejší, než já.
"Tak..?" Řekl a sundal ruku z mých boxerek. Jsem si jist, že by byl schopen mě teď tak nechat a odejít pryč. Znám ho moc dobře a taky vím, jak se vyžívá, když může někoho trápit. Jakýmkoliv způsobem.
"Udělej mi to hyung~" Zakňučel jsem se poměrně tiše a doufal jsem, že mu to bude stačit a konečně mě přestane déle natahovat.
"Udělat co?" Řekl s klidem v hlase a já už cítil, jak se ze mě zvedá.
"UDĚLEJ MI TO!!" Zakřičel jsem, že to nejspíš slyšeli všichni v dormu a YongGuk obrátil pohled ke mně, usmál se a spokojeně přikývl hlavou. Věděl, že k tomu vždycky donutí. Už nic víc neříkal, vrhl se zpět k mý rtům a rukou mi zajel pod boxerky. Vydechl jsem mu do úst při těch dotycích, které jsem právě cítil. Nemohl jsem se jich nabažit a chtěl jsem stále víc a víc. Do úst mi hned vplul svým jazykem a začal hledat ten můj, což mu netrvalo moc dlouho. Daroval mi jeden dravý polibek za druhým a při tom všem se mu při mé nepozornosti povedlo mi stáhnout boxerky, což znamenalo, že jsem pod ním ležel už úplně nahý. Natlačil jsem se svým rozkrokem o něco víc na jeho ruku a on uchopil mé mužství a začal rukou poměrně rychle pohybovat po celé mé délce. Což způsobilo jeden z mých dalších hlasitých sténů. Jeho dotyky ale netrvali moc dlouho, protože po chvilce přesunul ruku k mému vstupu, rozdělil naše rty a koukl jeho typickým nedočkavým pohledem. Nemusel ani nic říkat a já věděl, co má právě na mysli. Jen jsem přikývl a sám jsem se už nepohnul dočkat, až ucítím jeho přítomnost ve mně. Hned, jak jsem přikývl, do mě vnikl hned dvěma prsty a já tiše sykl. Ani se ve mně nepohnul a už se nadechoval, že něco řekne.
"POKRAČUJ!" Vzdychl jsem a sám jsem se trochu pohnul pánví oproti jeho prstům. On se přitiskl na mé
rty a začal prsty pohybovat oproti mým pohybům. Poté přidal třetí prst a já znovu sykl, tentokrát něco hlasitěji ale YongGuk to už nevnímal a hned se ve mně začal pohybovat. Vjel jsem mu rukama do vlasů a silně za ně zatáhl. Na to on ze mě vytáhl prsty a začal si rozepínat kalhoty.
"J-já!" Pronesl jsem hlasitě, přitáhl jsem si ho za boky a rychle jsem mu rozepl kalhoty, stáhl jsem mu je a hned na to i boxerky. S jeho pomocí jsem ho vysvlíkl a tvrdě jsem si ho přitáhl do polibků. On mi položil ruce na stehna a trochu mi je od sebe roztáhnul, aby měl více místa. Mně začalo silně bušit srdce, protože jsem věděl, co teď přijde. Když do mě vnikl, hlasitě jsem vzdychl přímo Gukovi do úst. On se nad tím jen pousmál a začal se ve mně pomalu pohybovat. To, co jsem teď cítil, bylo mnohem větší, než 3 prsty. Když ta mírná bolest konečně začala ustupovat, přidal jsem do pohybů i svou pánev a pohyboval jsem s ní oproti pohybům, které vytvářel Guk. Obmotal jsem mu ruce kolem ramen a zaryl do nich nehty. Na to YongGuk sykl a kousl mě do rtu.
"Rych-le-ji~" Zakňučel jsem několikrát po sobě, než YongGuk vážně zrychlil. Miloval, když jsem mu říkal, co po něm chci. Ze začátku jsem s tím měl problémy, ale za naše společné soužití jsem se to už docela naučil. Teď už jsem jen čekal, až se začne věnovat mému přirození, což tak netrvalo dlouho. Jako by mi četl myšlenky. Rukou uchopil můj penis a začal s ní pohybovat. Po chvilce pohyby synchronizoval spolu s pohyby jeho pánve. Měl jsem pocit, že už se lépe cítit nemůžu. Jenže YongGuk mě vždycky dokáže nějak překvapit. Na chvilku zpomalil své přírazy jako by nad něčím přemýšlel, když najednou ...
"Nepře- BOŽE HYUNG, HYUNG! TA-TAM!! ZNOVU" Vykřikl jsem hlasitě a prohnul se v zádech. YongGuk udělal to, co jsem mu řekl a já myslel, že umřu vzrušením, slastní, vášní a bůh ví, čím ještě.
"Tak-blízko~~" Vzdychl jsem, když jsem cítil, že už nejsem daleko od vyvrcholení.
"Ještě-" Chtěl něco říct, ale já jsem mu připlácl ruku na ústa, zavřel jsem oči a užíval jsem si několik posledních přírazů. Když jsem po chvíli ucítil, jak do mě YongGuk vyvrcholil. Ve stejnou chvíli jsem s doprovodem hlasitého sténu vyvrcholil i já. YongGuk těžce vzdych a naklonil se ke mně pro polibek, ten ale vyrušil hlasitý buchot na dveře.
"MŮŽETE SE KONEČNĚ ZKLIDNIT?!" Oba jsme s Gukem poznali, že je to Himchanův hlas, co tak nepříjemně křičel. Oba jsme se jen zasmáli a jeden druhému jsme přiložili ukazováček k ústům na symbolizaci, abychom ani jeden nic neříkali. Když to vypadalo, že Himchan odešel zpět do pokoje, oba jsme se nahlas zasmáli a já jsem YongGuka políbil.
"Měli bychom se jít vykoupat Dae~" Šeptl, usmál se a políbil mě nazpět.
"Spolu?" Mrkl jsem na něj s úšklebkem a on jen přikývl. Natáhl si na sebe boxerky, to samé jsem udělal já, a když se Guk zvedl, vyskočil jsem mu na záda.
"Hyjé do koupelny!" Zasmál jsem se a zvedl jsem jednu ruku. YongGuk vyběhl z pokoje, oba jsme doufali, že nás nikdo neuvidí, doběhl až ke koupelně a zavře dveře. Když jsem z něj slezl, pro jistotu jsem zamkl a strčil jsem Guka na studené dlaždičky. Hned poté jsem se mu vrhl na rty, aby nemohl nic říct, ale on si stejně dělal, co chtěl.
"Druhé kolo?" Zasmál se YongGuk a přejel mi nehtami lehce po zádech.
"Ne, ale chci být první ve sprše" Vyplázl jsem jazyk a uchechtl jsem se. Poté jsem se rozeběhl ke sprchovému koutu a zavřel ho za sebou.
"koupeš se v boxerkách?" YongGuk za mnou doběhl ke dveřím od sprchového koutu a otevřel je. Sundal mi boxerky a já hned na to stáhl ty jeho. Přitáhl jsem si ho k sobě, abych je mohl zase zavřít a pustil jsem na nás teplou vodu.
______________________________________________________________________________
Když jsme se vykoupali, navzájem jsme se osušili a YongGuk mi oblékl jeho župan, který si vždycky nechával na věšáku. Sobě omotal kolem pasu ručník a znovu mě vzal na záda. Po cestě do pokoje jsem zahlídl, jak na pohovce spí Zelo u nějakého kresleného seriálu. Jen jsem se v duchu zasmál a pevně jsem se chytil Guka. Došli jsme do pokoje, kde jsme se oba převlékli do pyžama, které tvořilo obyčejné tepláky a nějaké tričko.
"Jak to děláš, že jsi stále tak okouzlující?" Přišel ke mě YoungGuk a políbil mě letmo na rty. Já jsem ho obejmul kolem pasu a pomalu jsem s ním couval k posteli. Rozhodl jsem se, že dneska budu spát s ním. Gukovi to podle všeho vůbec nevadilo, a tak jsme se oba uložili do jeho dostatečně prostorné postele. Přetočil jsem se na bok tak, aby mu viděl do obličeje a usmál jsem se.
"Všechno nejlepší Dae~" Zazpíval YongGuk příjemný tónem a políbil mě. Nic nijak moc vášnivého, prostě obyčejný polibek. Ale od něj to bylo úplně jedno. Každý polibek od něj bylo to nejkrásnější, co si můžu přát. A musím říct, že tohle byly asi ty nejkrásnější narozeniny, které jsem zažil. I když to tak zprvu nevypadalo.
"Děkuju~" Uchechtl jsem se a polibek jsem mu oplatil. Poté jsem mu složil hlavu na hrudník a hrál jsem si chvilku s jeho tričkem.
"Miluju tě YongGukkie~" Zvedl jsem pohled a koukl jsem se pohledem oddaného štěněte.
"Ne, jako já tebe~" Odpovědět YongGuk a já se trochu začervenal. Pak ještě natáhl hlavu pro další polibek a uložil se. Když jsem si zase pohodlně lehl na jeho hruď, vjel mi prsty do mokrých vlasů a hrál si mi s nimi. Já jsem zavřel oči a pomalu jsem usnul. Řeknete sami, mohl bych si přát lepší narozeniny?

Žádné komentáře:

Okomentovat